APROPOS kommunikation ApS er godkendt og certificeret af Arbejdstilsynet og Danmarks Akkrediteringsinstitution som udbyder af den lovpligtige arbejdsmiljøuddannelse
Konfliktløsning på arbejdspladsen

Konfliktløsning på arbejdspladsen


Konflikter er fulde af energi og håndteret rigtigt, kan konflikterne være konstruktive og tilføre arbejdspladsen udviklingsenergi.
Konflikter på arbejdspladsen påvirker alle parter, og især sikkerhedsgrupper, tillidsrepræsentanter og andre medarbejdere kan blive inddraget i forsøget på at løse op for konflikterne.

Undgå konflikter i teamet ved at få redskaber til at styrke samarbejdet, og arbejder jer konstruktivt ud af konflikter. 
 

Lær effektiv spændingshåndtering – og skab trivsel og samarbejde på arbejdspladsen

Effektiv spændings- eller konflikthåndtering på arbejdspladsen er afgørende for at sikre et sundt og trygt arbejdsmiljø. Det styrker samarbejdet, fremmer holdånden, reducerer stress og øger samtidig både trivsel og produktivitet i teamet.

 

Som leder er det vigtigt, at du har stærke kompetencer inden for konflikthåndtering. Det er netop disse færdigheder, du får styrket på dette kursus.

 

Tag et kursus i konflikthåndtering på arbejdspladsen og stå skærkere som individ og team. 

 

På kurset får du blandt andet:

  • Konkrete værktøjer til at forebygge og håndtere konflikter i teams

  • Indsigt i konfliktdynamikker og hvordan de opstår

  • Praktiske metoder til at skabe åben dialog og tillid

  • Styrket ledelseskompetence i svære samtaler og situationer

 

   Læs mere på vores temaside om konflikthåndtering på arbejdspladsen

 




Relaterede sider:

Tilmelding til nyhedsbrev