Følg os på Facebook

Få styr på Din tid

.. om prioritering og planlægning i hverdagen

Kender du det : En super travl arbejdsdag - måske med overarbejde - ender alligevel med en følelse af, at du ikke rigtig har nået noget?  Og slet ikke det der stod på "to-do"-listen!

Mange planlægger og laver lister i ét væk. Er hele tiden i gang med et eller andet, eller har dårlig samvittighed over noget. At de kommer for sent hjem til børnene og går for tidligt fra arbejdet. At de burde nå mere i løbet af sådan en dag. Sådan behøver det ikke være. Lær at planlægge din tid på arbejdet og din arbejdstid med udgangspunkt i din egen hverdag.
 

Lær om:

  • Hvad er egentlig vigtigst? Og Hvorfor?
  • Overspringshandlinger - de kan også være gode
  • Fokus, fokus, fokus
  • Sådan prioriterer du
  • Det enkle Planlægningsværktøj
  • Fra Fight til Flow

Har du tid ??